torsdag 20 februari 2014

Drömuppdrag!



För ett par veckor sedan blev det klart att jag har ett nytt uppdrag som Community Manager för Atomic och Salomon på längdsidan! Ska jobba med sociala medier - ha hand om Facebooksidorna, Instagram och hålla koll på vad som skrivs om varumärkena på bloggar o dyl. Känns hur kul som helst och jag ser verkligen fram emot det här!

Och på tal om jobb, så kan jag också berätta att jag även i år kommer jag att vara projektledare för Trygg-Hansas aktiviteter i Almedalen. Just nu pågår arbetet med att slipa fram ett spännande koncept. I fjol gjorde vi ett seminarium där ordförandena i de politiska ungdomsförbunden diskuterade framtidens välfärd under ledning av Özz Nûjen. Det blev en stor succé och en av de mest omtalade aktiviteterna under Almedalsveckan.

En av fördelarna med att köra eget är just den här bredden på uppdrag. Att få sätta sig in i olika typer av verksamheter och frågeställningar, träffa människor från olika håll - det är stimulerande!

Följ gärna Salomon och Atomic på Facebook: Salomon Nordic, respektive Atomic Nordic. Och på Instagram: salomonnordicswe och atomicnordicswe

2 kommentarer: